نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار مکتوب تطور حقوق مؤلف در تاریخ اسلام و تاریخ غرب مدرن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 62-81]
  • آموزش کتابداری و علم اطلاعات تأثیر آموزش عالی بر شایستگی‌های کانونی دانشجویان دوره‌ کارشناسی کتابداری و علم اطلاعات: مورد پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 30-50]
  • آموزه‌های دینی وضعیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر آموزه‌‌های فرهنگ اسلامی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 150-166]

ا

  • اداره‌‌کل اطلاع‌‌رسانی ارزیابی عملکرد اداره ‌‌کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 6-23]
  • ارزشیابی درونی ارزشیابی عوامل و نشانگرهای تأثیرگذار بر کیفیت گروه کتابداری و علوم اطلاع‌‌‎رسانی: مورد گروه کتابداری دانشگاه تربیت معلم تهران [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 6-29]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد اداره ‌‌کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 6-23]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در ایران براساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 6-25]
  • استاندارد آر.دی.اِی داده‌های توصیفی و روابط کتابشناختی در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه‌های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.اِی. [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 22-40]
  • استاندارد توصیف و دسترسی به منابع (آر.دی.اِی.) توصیف منابع اینترنتی در آر.دی.اِی. در مقایسه با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 82-99]
  • استانداردهای ابرداده‌ای میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]
  • اصفهان نظرسنجی در مورد استقرار سیستم شناسایی با فرکانس رادیویی (آر.اف.آی.دی.) در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
  • اضطراب کتابخانه‌ای اضطراب کتابخانه‌ای در میان دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز برمبنای ویژگی‌های زمینه‌ای [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 42-61]
  • اعتیاد به اینترنت تأثیر اعتیاد به اینترنت بر میزان مطالعه‌ دانشجویان [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 26-37]
  • اعضای هیئت ‏علمی استفاده و رضایت اعضای هیئت علمی از پایگاههای اطلاعاتی آبونمان شده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 24-40]
  • افراد با آسیب بینایی رضایت کاربران با آسیب بینایی از خدمات بخش نابینایان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 38-54]
  • الگوهای ارتباط ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • الگوهای ارزیابی رویکردها و الگوهای ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 94-116]
  • الگوی اف.آر.بی.آر فیلدهای رابطه‌ای و کاربرد آنها در پیشینه‌های کتابشناختی فارسی برای نمایش روابط میان آثار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 98-112]
  • الگوی ملزومات کارکردی پیشینه‌های کتابشناختی (اف.آر.بی.آر.) توصیف منابع اینترنتی در آر.دی.اِی. در مقایسه با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 82-99]
  • انتقال اطلاعات ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • ایران موضوع‌های پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی از سال 1384- 1388 در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 110-130]
  • ایران وضعیت بخش‌های نسخ خطی در کتابخانه‌‌های ایران براساس مؤلفه‌‌های مدیریت دانش [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 184-198]
  • اینفوکریستال نقش مصورسازی در فرایند بازیابی اطلاعات [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 154-173]

ب

  • بازار کار نگرش دانشجویان و دانش‌آموختگان دکتری کتابداری و اطلاع‌رسانی درباره چشم‌انداز فرصت‌های شغلی این رشته [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 150-165]
  • بازاریابی اینترنتی تقویت وفاداری مشتریان کتابخانه‌ها با استفاده از رسانه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 76-93]
  • بازاریابی کتابخانه تقویت وفاداری مشتریان کتابخانه‌ها با استفاده از رسانه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 76-93]
  • بازیابی اطلاعات نقش مصورسازی در فرایند بازیابی اطلاعات [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 154-173]
  • بازیابی حس- محور کاربرد متن و صوت در بازیابی حسی موسیقی: شبیه‌سازی یک پژوهش تجربی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 114-136]
  • بازیابی صوت کاربرد متن و صوت در بازیابی حسی موسیقی: شبیه‌سازی یک پژوهش تجربی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 114-136]
  • بازیابی متن کاربرد متن و صوت در بازیابی حسی موسیقی: شبیه‌سازی یک پژوهش تجربی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 114-136]
  • بهبود کیفیت گروه‎های آموزشی ارزشیابی عوامل و نشانگرهای تأثیرگذار بر کیفیت گروه کتابداری و علوم اطلاع‌‌‎رسانی: مورد گروه کتابداری دانشگاه تربیت معلم تهران [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 6-29]
  • بینیّت شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]

پ

  • پایان‌‌نامه‌‌ها موضوع‌های پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی از سال 1384- 1388 در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 110-130]
  • پایگاههای اطلاعاتی استفاده و رضایت اعضای هیئت علمی از پایگاههای اطلاعاتی آبونمان شده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 24-40]
  • پایگاه‌‌های اطلاعاتی نسخه‌های خطی میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]
  • پایگاه وب‌‌آوساینس همکاری‌های علمی و شبکه‌‌های هم‌تألیفی در تولیدات علمی دانشگاه صنعتی‌‌شریف در طول سال‌های 2005- 2010 [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 166-186]
  • پژوهش تجربی کاربرد متن و صوت در بازیابی حسی موسیقی: شبیه‌سازی یک پژوهش تجربی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 114-136]
  • پیشینه کتابشناختی داده‌های توصیفی و روابط کتابشناختی در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه‌های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.اِی. [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 22-40]
  • پیوند درونی وب‌سایت‌های بیمارستان‌های برتر کشورهای جهان: مطالعه وب‌سنجانه [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 160-182]

ت

  • تألیف گرایش موضوعی کتاب‌های تألیفی و ترجمه شده کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 1373- 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 78-91]
  • تاریخ اسلام تطور حقوق مؤلف در تاریخ اسلام و تاریخ غرب مدرن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 62-81]
  • تحقیقات کشاورزی عکس در مجلات علمی - پژوهشی علوم کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در فاصله سال‌های 1380 - 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 56-76]
  • تحلیل استنادی تحلیل استنادی منابع کتاب‌‌ها در باره حافظ [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 52-75]
  • تحلیل شبکه‌های اجتماعی مفاهیم مرکزیت و تراکم در شبکه‌های علمی و اجتماعی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 92-108]
  • تحلیل شبکه‌های اجتماعی شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]
  • تحلیل شکاف یک خدمت و دو دیدگاه: تحلیل شکاف میان دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه ملی از خدمات ارائه شده، دریافت شده و مورد انتظار [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 188-207]
  • تراکم مفاهیم مرکزیت و تراکم در شبکه‌های علمی و اجتماعی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 92-108]
  • ترجمه گرایش موضوعی کتاب‌های تألیفی و ترجمه شده کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 1373- 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 78-91]
  • تصحیح متن‌پژوهی در نهج‌البلاغه با استناد به دو نسخه معتبر قرن‌های 5 و 6 هجری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 100-118]
  • تعالی سازمانی مقایسه عملکرد مدیریت کیفیت در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 136-148]
  • تعداد صفحات وب‌سایت‌های بیمارستان‌های برتر کشورهای جهان: مطالعه وب‌سنجانه [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 160-182]
  • تکریم ارباب رجوع وضعیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر آموزه‌‌های فرهنگ اسلامی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 150-166]
  • تولید علمی همکاری‌های علمی و شبکه‌‌های هم‌تألیفی در تولیدات علمی دانشگاه صنعتی‌‌شریف در طول سال‌های 2005- 2010 [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 166-186]
  • تولید ناخالص ملی وب‌سایت‌های بیمارستان‌های برتر کشورهای جهان: مطالعه وب‌سنجانه [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 160-182]

چ

  • چگالی شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]

ح

  • حافظ تحلیل استنادی منابع کتاب‌‌ها در باره حافظ [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 52-75]
  • حافظ‌پژوهی تحلیل استنادی منابع کتاب‌‌ها در باره حافظ [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 52-75]
  • حق‏ مؤلف دیدگاه ناشران شهر تهران درباره حق مؤلف در ایران [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 42-56]
  • حق مؤلف تطور حقوق مؤلف در تاریخ اسلام و تاریخ غرب مدرن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 62-81]

خ

  • خانه کتاب آیا کتاب‌های گران‌قیمت هم واسپاری می‌شوند؟ وضعیت اجرای قانون واسپاری منابع کتابی در کتابخانه ملی طی سال‌های 1381-1390 [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 6-21]
  • خدمات اطلاعاتی یک خدمت و دو دیدگاه: تحلیل شکاف میان دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه ملی از خدمات ارائه شده، دریافت شده و مورد انتظار [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 188-207]
  • خدمات کتابخانه‌ای رضایت کاربران با آسیب بینایی از خدمات بخش نابینایان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 38-54]
  • خدمات کتابخانه‌ها نظرسنجی در مورد استقرار سیستم شناسایی با فرکانس رادیویی (آر.اف.آی.دی.) در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
  • خودارزیابی مقایسه عملکرد مدیریت کیفیت در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 136-148]
  • خودپیوندی وب‌سایت‌های بیمارستان‌های برتر کشورهای جهان: مطالعه وب‌سنجانه [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 160-182]

د

  • داده‌های توصیفی داده‌های توصیفی و روابط کتابشناختی در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه‌های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.اِی. [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 22-40]
  • دانشجویان تأثیر اعتیاد به اینترنت بر میزان مطالعه‌ دانشجویان [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 26-37]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی اضطراب کتابخانه‌ای در میان دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز برمبنای ویژگی‌های زمینه‌ای [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 42-61]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی/ دانشگاه شیراز/ پایگاه‌‌های اطلاعاتی/ ابسکو/ پروکوئست/ ساینس دایرکت/ الزویر سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز با پایگاه‌های اطلاعاتی تمام‌متن ابسکو، پروکوئست، ساینس دایرکت و الزویر و استفاده ایشان از آن [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 118-135]
  • دانشجویان دکتری نگرش دانشجویان و دانش‌آموختگان دکتری کتابداری و اطلاع‌رسانی درباره چشم‌انداز فرصت‌های شغلی این رشته [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 150-165]
  • دانشگاه مقایسه عملکرد مدیریت کیفیت در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 136-148]
  • دانشگاه شیراز اضطراب کتابخانه‌ای در میان دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز برمبنای ویژگی‌های زمینه‌ای [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 42-61]
  • دانشگاه صنعتی‌‌شریف همکاری‌های علمی و شبکه‌‌های هم‌تألیفی در تولیدات علمی دانشگاه صنعتی‌‌شریف در طول سال‌های 2005- 2010 [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 166-186]
  • دانشگاه علوم پزشکی ارومیه استفاده و رضایت اعضای هیئت علمی از پایگاههای اطلاعاتی آبونمان شده دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 24-40]
  • دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان رابطه سلامت روان و رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 58-75]
  • دانشگاه فردوسی مشهد تأثیر آموزش عالی بر شایستگی‌های کانونی دانشجویان دوره‌ کارشناسی کتابداری و علم اطلاعات: مورد پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 30-50]
  • درجه مرکزیت شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]
  • دروازه‌بانان اطلاعاتی ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • دوره‌ کارشناسی تأثیر آموزش عالی بر شایستگی‌های کانونی دانشجویان دوره‌ کارشناسی کتابداری و علم اطلاعات: مورد پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 30-50]
  • دیجیتال‌سازی نسخه‌های خطی میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]

ر

  • رابط‌کاربر نقش مصورسازی در فرایند بازیابی اطلاعات [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 154-173]
  • راهبردهای جست‌وجو نقش مصورسازی در فرایند بازیابی اطلاعات [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 154-173]
  • رسانه نوین ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • رسانه‌های اجتماعی تقویت وفاداری مشتریان کتابخانه‌ها با استفاده از رسانه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 76-93]
  • رضایت شغلی رابطه سلامت روان و رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 58-75]
  • رضایت‌مندی مشتریان تقویت وفاداری مشتریان کتابخانه‌ها با استفاده از رسانه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 76-93]
  • روابط کتابشناختی داده‌های توصیفی و روابط کتابشناختی در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه‌های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.اِی. [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 22-40]
  • روابط کتابشناختی فیلدهای رابطه‌ای و کاربرد آنها در پیشینه‌های کتابشناختی فارسی برای نمایش روابط میان آثار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 98-112]
  • روش SWOT ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در ایران براساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 6-25]

س

  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران وضعیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر آموزه‌‌های فرهنگ اسلامی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 150-166]
  • سردبیران نشریات علمی معیارهای ارزیابی نشریات علمی در سطح ملی و بین‌المللی: دیدگاه سردبیران و دست‌اندرکاران نشریات علمی فارسی در حوزه علوم انسانی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 138-158]
  • سلامت روان رابطه سلامت روان و رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 58-75]
  • سیستم شناسایی امواج رادیویی نظرسنجی در مورد استقرار سیستم شناسایی با فرکانس رادیویی (آر.اف.آی.دی.) در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
  • سیستم‌های امنیتی نظرسنجی در مورد استقرار سیستم شناسایی با فرکانس رادیویی (آر.اف.آی.دی.) در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]

ش

  • شاخص‌های ارزیابی رویکردها و الگوهای ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 94-116]
  • شایستگی‌های کانونی تأثیر آموزش عالی بر شایستگی‌های کانونی دانشجویان دوره‌ کارشناسی کتابداری و علم اطلاعات: مورد پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 30-50]
  • شبکه‌های اجتماعی مفاهیم مرکزیت و تراکم در شبکه‌های علمی و اجتماعی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 92-108]
  • شبکه‌های علمی مفاهیم مرکزیت و تراکم در شبکه‌های علمی و اجتماعی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 92-108]
  • شبکه هم‌تألیفی شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]
  • شبکه هم‌تألیفی همکاری‌های علمی و شبکه‌‌های هم‌تألیفی در تولیدات علمی دانشگاه صنعتی‌‌شریف در طول سال‌های 2005- 2010 [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 166-186]

ص

  • صفحه حقوق کتاب مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی با فیپای چاپی در صفحه حقوق کتاب‌های منتشره فارسی از ابتدا تا 1390 در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 120-138]
  • صوت کاربرد متن و صوت در بازیابی حسی موسیقی: شبیه‌سازی یک پژوهش تجربی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 114-136]

ض

  • ضریب تأتیر وب‌‌سایت وب‌سایت‌های بیمارستان‌های برتر کشورهای جهان: مطالعه وب‌سنجانه [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 160-182]
  • ضریب خوشه‌بندی شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]

ع

  • عکس عکس در مجلات علمی - پژوهشی علوم کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در فاصله سال‌های 1380 - 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 56-76]
  • علم‌سنجی مفاهیم مرکزیت و تراکم در شبکه‌های علمی و اجتماعی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 92-108]
  • علوم پزشکی مقایسه عملکرد مدیریت کیفیت در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 136-148]
  • علوم کتابداری و اطلاع‌‌رسانی موضوع‌های پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری رشته کتابداری و اطلاع‌رسانی از سال 1384- 1388 در دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 110-130]
  • عناصر اطلاعاتی کتابشناختی مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی با فیپای چاپی در صفحه حقوق کتاب‌های منتشره فارسی از ابتدا تا 1390 در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 120-138]
  • عوامل و نشانگرهای تأثیرگذار بر کیفیت ارزشیابی عوامل و نشانگرهای تأثیرگذار بر کیفیت گروه کتابداری و علوم اطلاع‌‌‎رسانی: مورد گروه کتابداری دانشگاه تربیت معلم تهران [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 6-29]

غ

  • غرب مدرن تطور حقوق مؤلف در تاریخ اسلام و تاریخ غرب مدرن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 62-81]

ف

  • فرصت‌های شغلی کتابداران نگرش دانشجویان و دانش‌آموختگان دکتری کتابداری و اطلاع‌رسانی درباره چشم‌انداز فرصت‌های شغلی این رشته [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 150-165]
  • فرهنگ اسلامی وضعیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر آموزه‌‌های فرهنگ اسلامی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 150-166]
  • فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]
  • فقه تطور حقوق مؤلف در تاریخ اسلام و تاریخ غرب مدرن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 62-81]
  • فهرستنویسی توصیفی منابع اینترنتی توصیف منابع اینترنتی در آر.دی.اِی. در مقایسه با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 82-99]
  • فیپای الکترونیکی مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی با فیپای چاپی در صفحه حقوق کتاب‌های منتشره فارسی از ابتدا تا 1390 در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 120-138]
  • فیپای جعلی مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی با فیپای چاپی در صفحه حقوق کتاب‌های منتشره فارسی از ابتدا تا 1390 در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 120-138]
  • فیلد رابطه‌ای فیلدهای رابطه‌ای و کاربرد آنها در پیشینه‌های کتابشناختی فارسی برای نمایش روابط میان آثار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 98-112]

ق

  • قواعد انگلوامریکن داده‌های توصیفی و روابط کتابشناختی در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه‌های دیجیتالی ایران براساس استاندارد آر.دی.اِی. [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 22-40]
  • قواعد فهرستنویسی توصیف منابع اینترنتی در آر.دی.اِی. در مقایسه با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 82-99]
  • قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن توصیف منابع اینترنتی در آر.دی.اِی. در مقایسه با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 82-99]

ک

  • کاربران یک خدمت و دو دیدگاه: تحلیل شکاف میان دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه ملی از خدمات ارائه شده، دریافت شده و مورد انتظار [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 188-207]
  • کاربران خاص رضایت کاربران با آسیب بینایی از خدمات بخش نابینایان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 38-54]
  • کارت امتیازی متوازن (BSC) ارزیابی عملکرد اداره ‌‌کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 6-23]
  • کارکنان وضعیت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر آموزه‌‌های فرهنگ اسلامی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 150-166]
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در ایران براساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 6-25]
  • کتاب گرایش موضوعی کتاب‌های تألیفی و ترجمه شده کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 1373- 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 78-91]
  • کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]
  • کتابخانه دیجیتال مجلس میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]
  • کتابخانه دیجیتال ملک میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]
  • کتابخانه دیجیتال ملی میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]
  • کتابخانه مرکزی مقایسه عملکرد مدیریت کیفیت در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 136-148]
  • کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران رضایت کاربران با آسیب بینایی از خدمات بخش نابینایان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 38-54]
  • کتابخانه ملی آیا کتاب‌های گران‌قیمت هم واسپاری می‌شوند؟ وضعیت اجرای قانون واسپاری منابع کتابی در کتابخانه ملی طی سال‌های 1381-1390 [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 6-21]
  • کتابخانه ملی یک خدمت و دو دیدگاه: تحلیل شکاف میان دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه ملی از خدمات ارائه شده، دریافت شده و مورد انتظار [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 188-207]
  • کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی عملکرد اداره ‌‌کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 6-23]
  • کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی با فیپای چاپی در صفحه حقوق کتاب‌های منتشره فارسی از ابتدا تا 1390 در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 120-138]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی اضطراب کتابخانه‌ای در میان دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز برمبنای ویژگی‌های زمینه‌ای [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 42-61]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی نظرسنجی در مورد استقرار سیستم شناسایی با فرکانس رادیویی (آر.اف.آی.دی.) در کتابخانه‌های دانشگاهی اصفهان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی رویکردها و الگوهای ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 94-116]
  • کتابخانه‌‌های کودکان و نوجوانان ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در ایران براساس روش تحلیل راهبردی SWOT [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 6-25]
  • کتابداران رابطه سلامت روان و رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 58-75]
  • کتابداران یک خدمت و دو دیدگاه: تحلیل شکاف میان دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه ملی از خدمات ارائه شده، دریافت شده و مورد انتظار [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 188-207]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی تأثیر اعتیاد به اینترنت بر میزان مطالعه‌ دانشجویان [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 26-37]
  • کتابداری و اطلاع‌رسانی گرایش موضوعی کتاب‌های تألیفی و ترجمه شده کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 1373- 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 78-91]
  • کتاب‌های درباره حافظ تحلیل استنادی منابع کتاب‌‌ها در باره حافظ [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 52-75]
  • کیفیت خدمات یک خدمت و دو دیدگاه: تحلیل شکاف میان دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه ملی از خدمات ارائه شده، دریافت شده و مورد انتظار [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 188-207]

گ

  • گرایش موضوعی گرایش موضوعی کتاب‌های تألیفی و ترجمه شده کتابداری و اطلاع‌رسانی طی سال‌های 1373- 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 78-91]
  • گروه کتابداری و علوم اطلاع‌‌رسانی ارزشیابی عوامل و نشانگرهای تأثیرگذار بر کیفیت گروه کتابداری و علوم اطلاع‌‌‎رسانی: مورد گروه کتابداری دانشگاه تربیت معلم تهران [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 6-29]

م

  • مؤلفه‌های شبکه شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]
  • مالکیت ادبی و هنری دیدگاه ناشران شهر تهران درباره حق مؤلف در ایران [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 42-56]
  • مالکیت فکری و معنوی تطور حقوق مؤلف در تاریخ اسلام و تاریخ غرب مدرن [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 62-81]
  • متن کاربرد متن و صوت در بازیابی حسی موسیقی: شبیه‌سازی یک پژوهش تجربی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 114-136]
  • متن‌پژوهی متن‌پژوهی در نهج‌البلاغه با استناد به دو نسخه معتبر قرن‌های 5 و 6 هجری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 100-118]
  • مجلات علمی – پژوهشی عکس در مجلات علمی - پژوهشی علوم کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در فاصله سال‌های 1380 - 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 56-76]
  • محتوای دیجیتالی ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • مدل سرآمدی مقایسه عملکرد مدیریت کیفیت در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 136-148]
  • مدل‌های ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد اداره ‌‌کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 6-23]
  • مدیریت دانش وضعیت بخش‌های نسخ خطی در کتابخانه‌‌های ایران براساس مؤلفه‌‌های مدیریت دانش [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 184-198]
  • مرکزیت مفاهیم مرکزیت و تراکم در شبکه‌های علمی و اجتماعی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 92-108]
  • مصورسازی اطلاعات نقش مصورسازی در فرایند بازیابی اطلاعات [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 154-173]
  • مطالعه تأثیر اعتیاد به اینترنت بر میزان مطالعه‌ دانشجویان [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 26-37]
  • معیارهای ارزیابی نشریات علمی معیارهای ارزیابی نشریات علمی در سطح ملی و بین‌المللی: دیدگاه سردبیران و دست‌اندرکاران نشریات علمی فارسی در حوزه علوم انسانی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 138-158]
  • منحنی پذیرش ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • موسیقی کاربرد متن و صوت در بازیابی حسی موسیقی: شبیه‌سازی یک پژوهش تجربی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 114-136]
  • میانگین فاصله شبکه شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]
  • میزان رضایت کاربران کتابخانه رضایت کاربران با آسیب بینایی از خدمات بخش نابینایان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 38-54]

ن

  • ناشران تهران دیدگاه ناشران شهر تهران درباره حق مؤلف در ایران [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 42-56]
  • نرم‌افزار رسا فیلدهای رابطه‌ای و کاربرد آنها در پیشینه‌های کتابشناختی فارسی برای نمایش روابط میان آثار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 98-112]
  • نزدیکی شبکه هم‌تألیفی مقالات منتشر شده در فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات با استفاده از شاخص‌های تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 76-96]
  • نسخه‌‌های خطی وضعیت بخش‌های نسخ خطی در کتابخانه‌‌های ایران براساس مؤلفه‌‌های مدیریت دانش [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 184-198]
  • نسخه‌های خطی متن‌پژوهی در نهج‌البلاغه با استناد به دو نسخه معتبر قرن‌های 5 و 6 هجری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 100-118]
  • نسخه‌های خطی فارسی میزان بهره‌گیری از استانداردهای ابرداده‌ای در ذخیره‌سازی نسخه‌های خطی موجود در پایگاه‌‌‌های نسخه‌های خطی فارسی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 132-148]
  • نشر ایران دیدگاه ناشران شهر تهران درباره حق مؤلف در ایران [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 42-56]
  • نشریات علمی معیارهای ارزیابی نشریات علمی در سطح ملی و بین‌المللی: دیدگاه سردبیران و دست‌اندرکاران نشریات علمی فارسی در حوزه علوم انسانی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 138-158]
  • نشریات علمی حوزه علوم انسانی معیارهای ارزیابی نشریات علمی در سطح ملی و بین‌المللی: دیدگاه سردبیران و دست‌اندرکاران نشریات علمی فارسی در حوزه علوم انسانی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 138-158]
  • نظام آموزش‌‌عالی ارزشیابی عوامل و نشانگرهای تأثیرگذار بر کیفیت گروه کتابداری و علوم اطلاع‌‌‎رسانی: مورد گروه کتابداری دانشگاه تربیت معلم تهران [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 6-29]
  • نظریه تمتع و تلذذ ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • نهج‌البلاغه متن‌پژوهی در نهج‌البلاغه با استناد به دو نسخه معتبر قرن‌های 5 و 6 هجری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 100-118]

و

  • واسپاری آیا کتاب‌های گران‌قیمت هم واسپاری می‌شوند؟ وضعیت اجرای قانون واسپاری منابع کتابی در کتابخانه ملی طی سال‌های 1381-1390 [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 6-21]
  • واسپاری قانونی آیا کتاب‌های گران‌قیمت هم واسپاری می‌شوند؟ وضعیت اجرای قانون واسپاری منابع کتابی در کتابخانه ملی طی سال‌های 1381-1390 [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 6-21]
  • وب‌‌سنجی وب‌سایت‌های بیمارستان‌های برتر کشورهای جهان: مطالعه وب‌سنجانه [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 160-182]
  • وبلاگ ویژگی‌های رسانه‌‌های نوین و الگوهای ارتباطی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 174-193]
  • وزارت جهاد کشاورزی عکس در مجلات علمی - پژوهشی علوم کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در فاصله سال‌های 1380 - 1387 [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 56-76]
  • وفاداری مشتریان تقویت وفاداری مشتریان کتابخانه‌ها با استفاده از رسانه‌های اجتماعی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 76-93]

ه

  • همکاری علمی همکاری‌های علمی و شبکه‌‌های هم‌تألیفی در تولیدات علمی دانشگاه صنعتی‌‌شریف در طول سال‌های 2005- 2010 [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 166-186]
  • همگونی مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی با فیپای چاپی در صفحه حقوق کتاب‌های منتشره فارسی از ابتدا تا 1390 در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 120-138]

ی

  • یونی‌مارک فیلدهای رابطه‌ای و کاربرد آنها در پیشینه‌های کتابشناختی فارسی برای نمایش روابط میان آثار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 98-112]
login